« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.

2. Zgłoszenie uwag i poprawek do porządku obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja o przyjęciu protokołu z sesji z dnia 21.05.2025 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Rzepina o pracy między sesjami.

6. Przedstawienie raportu o stanie mienia Gminy Rzepin za 2024 rok

7. Debata nad raportem o stanie mienia Gminy Rzepin za 2024 rok.

9. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu za 2024r., wraz z informacją o stanie mienia komunalnego oraz sprawozdania finansowego.

a) Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Rzepina.

b) Zapoznanie radnych z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą sprawozdania z wykonania budżetu oraz opinią dotyczącą wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Rzepina.

c) Przedstawienie opinii komisji stałych Rady Miejskiej, dotyczącej wykonania budżetu za rok 2024.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przez Gminę Rzepin do realizacji zadania publicznego Województwa Lubuskiego w zakresie opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych obejmujących drogę wojewódzką nr 139 w zakresie budowy drogi dla rowerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku Drzeńsko (gm. Rzepin) – Rzepin (m. Rzepin)

19. Wolne wnioski i informacje oraz informacje o złożonych interpelacjach lub zapytaniach i odpowiedziach na nie.

20. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej